dissabte, 30 d’agost del 2014

Scrapflit 4: i és que no puc parar!

I sí, ja ho sé, una altre targeta! I és que no puc parar!!! I mira que tinc una llista llargota de coses a fer (LO, àlbums d’estiu, àlbum regal,....).

Aquest cop és el del primer repte de 3flowers.

I la meva interpretació ha quedat:


La seva targeta és així:



I reconec que m’encanta com m'ha quedat. Segurament jo mai faria una targeta així, però trobo que ha quedat força del meu estil. Ja em direu que us sembla!
Ja sé que la qualitat de la imatge no és molt bona, però és la millor que m’ha quedat. I hem de tenir en compte que faig les targetes de nit quan els peques ja dormen....

I vinga, que ja no vaig tant endarrerida!! 

14 comentaris:

  1. Muy bonita tu tarjeta, el papel de lunares es genial, y combina muy bien con el granate fuerte, besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Primero elegí el papel de lunares... y luego no encotraba ninguno que le quedara bien!! Suerte que existe el cajón de los restos y encontré este medio papel!!!

      Elimina
  2. wow! qué pasada! Me encanta tu interpretación!!!!!!! Es chulísisisisisima!

    ResponElimina
  3. Anònim8/31/2014

    Muy bonita la tarjeta. Me gusta la idea de la cámara!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi también!! Y era la ocación perfecta para ese troquel!!

      Elimina
  4. Vaya versión!! Super desenfadada y divertida!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estoy muy contenta de que os esté gustando mi tabajo!

      Elimina
  5. Y con mucha energía, no deja indiferente a nadie

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gacias por lo de no dejar indferente a nadie!! Supongo que de eso se trata en el fondo,... de que tu trabajo impacte a la gente!!

      Elimina
  6. jo que pasada!!!!!!! es de esas tarjetas que te impacta cuando la ves!!!! me encanta, de verdad y me parece una interpretación genial, le has dado una visión totalmente diferente conservando el estilo de la original...enhorabuena!!! besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Ro!
      Dentro de los que es mi estilo y los colores que me gustan he intentado seguir el estilo de la original!! Me encantan estos retos!!

      Elimina
  7. Doncs pots estar ben contenta i orgullosa de la teva targeta, Berta! El gir que li has donat, fent-la ben divertida i amb "sentit", que en dic jo, m'han semblat brillants, de veritat!
    Petonets!

    ResponElimina
  8. moltes gràcies!!! fa poc he penjat la interpretació de la teva!! M'encanta aixó de fer targetes i scrapflits!!!

    ResponElimina