dimecres, 8 d’octubre del 2014

Carvat de segells

El cap de setmana passat vaig fer un taller de carvat de segells. Quina il·lusió que em feia fer un taller com aquest. No us ha passat mai, que per un treball voldríeu un segell en concret.. però clar, la cosa no està per comprar un segell cada cop que en vols un... Així que a partir d'ara, quan en vulgui un de concret... el podré fer jo!!! El taller el vagi fer a El punt de la Coma i el va fer la Marta Rius. En sap tant i tant aquesta noia, i m'agrada tant el seu estil!!


El primer segell que he fet!! Però en faré molts més, perquè m'ha encantat. Ara, .... no sé si tindré temps de fer tot el que tinc a la llista de pendents!! Vaig triar aquest en concret perquè té una part que de segell que és en positiu i una part en negatiu... així podia veure com es feien les dues tècniques. Al taller en vaig fer algun més, però aquest és el que més m'agrada!! 


Espero seguir fent-ne molts més!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada