diumenge, 5 d’octubre del 2014

Àlbum d'estiu

No m’agrada la platja. Té sorra que  molesta i quan marxes la pell et pica per culpa de la sal. Però aquest estiu hem anat a càmping de platja i de visita a casa els tiets que hi viuen. Ains... el que es fa pels petits de la casa!!!



Estava a mig fer l'àlbum i no tenia molt clar com decorar la tapa, només sabia que hi volia un forat al mig però res més...i de cop, veig l'àlbum de la Marta Juez i em vaig inspirar!!! Ella va utilitzar gesso i aquarel·les, però ja vaig canviar-ho per tintes distress i aigua!! M'encanta com ha quedat, no recordo haver-ho fet mai... Després hi vaig penjar unes estrelletes de fusta  (que no faltin mai!!!!). Aprofito aquest àlbum per participar al repte de l’Atelier Scrap, on podíem fer el projecte que volguéssim, però utilitzant fusta. 





Aquí he posat un sobre (el primer que faig amb l'envelope punch board), a dins hi ha algunes fotos petites. I la foto en blanc i negre està impresa sobre paper vegetal. El paper de les flors m'agradava, però era taaant ple de color... així que el vaig tapar amb una mica de gesso i llestos!  



Espero que us agradi!!! A mi m'ha encantat fer-lo!

8 comentaris:

  1. T'ha quedat molt bonic, jo aquest any he trepitjat la platja una vegada, ni banyar-me .... Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Marbel. Jo la platja hi vaig perquè als peques els encanta, si és que fem el que sigui pel menuts de casa!!!

      Elimina
  2. Qué bonic!!! Enhorabona per aquest treball tan bo!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! Contenta de que agradi!!!

      Elimina
  3. Molt xulo! gràcies per participar!
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a vosaltrea per preparar reptes tant xulos!!!!

      Elimina
  4. Muy bonito, Berta. Tengo ganas de hacer un mini asi grande. Un beso! Rosa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Scrap con R! Yo los minis los no los hago muy minis... y alo ves!!!!

      Elimina