divendres, 25 de juliol del 2014

LayOut per la Clàudia. M'estic tornant rosa....

Fins fa poc jo tenia pànic al color rosa. No sabia ni què fer-ne, i de fet, tampoc tenia res d’aquesta tonalitat. Fins que un dia vaig fer un LO per regalar a una amiga (que podeu veure aquí), i vaig creure que havia de ser rosa. I després vaig fer el Taller amb la Judy... al final vaig descobrir que no em passa res si faig servir aquest color i que fins hi tot m’agrada.

Volia fer un LO que he acabat fent per  la Clàudia. Volia que fos kuki, però jo no arribo a tant.... tot junt m’inicio al món ROSA!!! Vaig anar a Girona a la botiga Crea’t i la Marta em va ajudar molt. I tot hi que em costa acceptar-ho... l’imperdible amb la corona m’encanta!!!


Aquí teniu el resultat!!! 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada