dilluns, 7 de juliol del 2014

Enquadernació Japonesa Part 2

Ara que ja tenim la primera part, ens toca cosir!! 
I els passos a seguir són:

1. Amb l'ajuda de la plantilla (ja la vaig fer fa temps) fem les marques on aniran els forats. I amb l'ajuda de la Crop-a-drile fem els forats.



 2. Seguint l'esquema cosim. Jo enganxo el tros de fil del principi amb un washi per tal de que no se m'escapi.
Allà on la línia és blava vol dir que el fil va per sota la llibreta, i on és verda és que va per sobre. 


3. Quan arribo al final, faig un nus amb el fil que tenia enganxat a la part de darrera i l'amago dins el forat (per fer això passo l'agulla pel forat, estiro fort i tallo el fil sobrant). Per acabar poso una punta de cola (en el meu cas Glossy) i ja hem acabat!!!!!





Si teniu algún dubte m'ho feu saber!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada