diumenge, 19 d’abril del 2015

M'encanta fer bastidors

M’encanta fer bastidors!!! M’encanta la meva nena i com ha quedat tot plegat!!!

Aquí us deixo el marc-bastidor-LO que he fet pel taller que farem la setmana que ve al Punt dela Coma.
El pot amb les flors son de la cameo i tenyits amb tintes distress... cada dia m’agraden més aquestes tintes, però no per envellir o fer marcs sinó per tenyir i fer fondos!!!

També aprofito per participar a un parell de reptes:

El de gargamellscrap, que havíem de fer sortir flors
I el de scrapaddictes: que havíem de fer puntets.... 

La veritat és que no ho tenia pensat participar a cap reptes, però mirant els seus blogs, he vist que encaixaven a la perfecció!!! Així que m’hi presento!!

Us deixo unes quantes fotos!!







Espero que us agradi.


Fins aviat!

14 comentaris:

  1. Pero que bonito es ese bastidor!! Me encanta!
    Gracias por participar en el reto de abril de Gargamell Scrap y suerte!!
    Bss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encantada de que te guste!! Muy contenta de que se hagan retos como el vuestro!!! Seguiré participando!!

      Elimina
  2. Precioso proyecto...y muy acorde con la propuesta que hacíamos en Gargamellscrap!!! Muchas gracias por animarte a participar!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De eso se trata no? De que vaya bien con la propuesta no?? A veces hay algunos retos que no son muy de mi estilo... pero eete lo era totalmente!!

      Elimina
  3. Muy chulo. Pocos detalles pero muy bien combinados. El fondo se parece al de tu blog jeje. La foto es preciosa.
    Tengo planeado desde hace algún tiempo, cuando por fin me vaya a vivir por mi cuenta y disponga de mi propia scrap-room adornar la pared o la puerta con un bastidor. ¿Cómo haces los tuyos? Un besazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me gustan las cosas poco cargadas y con detalles lindos pero pocos.
      Rebeca, yo compro los bastidores en una merceria de toda la visa y luego voy preionando el papel poco a poco para que tome forma pero que no se rompa... aprieto la tuerca del bastidor y listo! Solo queda recortar el papel sobrante de la parte de atrás.
      Y ahora a decorar y crear el LO!!!

      Elimina
  4. Muy original, me ha encantado. Muchas gracias por animarte con el reto de Abril de Gargamell. Un beso

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por comentar en mi blog!! Seguiré participando en vuestros retos!

      Elimina
  5. M'agraden moltíssim els bastidors i aquest és preciós!! Moltes gràcies per participar i molta sort!!
    Ptonets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo estic enamorada dels bastidors... queden tant bé allà on es posis!!! Me'n alegro que t'agradi. Gràcies per passar per aquí.

      Elimina
  6. Vengo desde Gargamell scrap, a ver tu trabajo, que bonito!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me alegro de que te guste y que haya pasado por aquí!!

      Elimina
  7. aiiixx m'he de posar a treballar amb un bastidor, mai ho he fet i tinc moltes ganes! M'encanta el resultat! Gràcies per participar a scrapaddcites i et desitjo molta sort! Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ja pots començar perquè és genial!!! A mi m'agrada molt fer-ne i crec que és un regal original per fer. A més a més, és fàcil de fer!!

      Elimina