divendres, 7 de novembre del 2014

Material Diari de Nadal

Aquest any torno a participar al DN (diario de Navidad). L’any passat ja ho vaig el vaig fer i em va encantar!!
Per qui no sàpiga de què va tot plegat, doncs us ho explico. Es tracte de fer un àlbum-diari del que es fa durant els dies abans de nadal i el nadal. El pots fer de la mida que vulguis, amb el teu estil i que agafi els dies que vulguis. Però cal fer l’estructura i decoració abans de que sigui el desembre, així quan arriben aquest dies ja ho tens tot a punt i només et cal afegir el journaling i la foto!! Jo ho faré des de l’1 de desembre fins al 6 de gener... quin àlbum més gran que pot sortir!!!!

Per fi ja tinc casi tot el kit (em falta la tinta daurada i el fil daurat!!). He decidit que faré un nou estil: el BROWN & SIMPLE!!
EL meu àlbum aquest any serà tot marró, amb tocs de daurat i poca decoració... a veure que surt de tot plegat, perquè a vegades tinc idees molt clares al cap i quan les poso al paper... millor no ensenyar-ho gaire!!


Avui es presento el material i aquest cap de setmana intentaré fer la estructura!

Els papers!

Uns papers vegetals amb estelles que m'han encantat!!!

 La decoració... aquest és molt senzilla.

I un toc de color amb la pols de vellut! I les lletres!


I aquí tot plegat.

Estic molt contenta i entusiasmada pel que vindrà a partir d'ara amb aquest àlbum!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada