dimarts, 10 de gener del 2017

Imprimir sobre targetes de PL

Primer dibuixo un rectangle amb les mides de la meva targeta (en aquest cas fa 3”x 4”) i ho imprimeixo en un full en blanc.




Després agafo la meva targeta i l'enganxo sobre el rectangle que tinc al full blanc amb cinta doble cara movible. 








Faig que el marc del meu rectangle ara no tingui color (botó dret del ratolí i marcar que no tingui línia o que sigui de color blanc)




Torno a posar el full a la impressora i torno a enviar a imprimir.



Ara ja puc desenganxar la meva targeta ja impresa.



  
Aquí podeu veure que em vaig descuidar de desactivar el color del requadre, i per tant es va dibuixar una mica de marc a la targeta! Per tant: recordeu de desactivar el color del marc!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada