diumenge, 13 de desembre del 2015

Com m'organitzo (o això intento)

Fa uns dies que una noia va preguntar que com guardava cada ú les seves coses per a fer Scrap. I jo vaig explicar una mica com ho feia. 

La veritat és que després vaig veure com tenia de desastrosa la meva zona de Scrap... em feia vergonya fins hi tot a mi mateixa!!! Però entre preparar les postals i el Diari de Nadal no tenia temps per fer res. Així que aquest cap de setmana he posat una mica d'ordre. 


La veritat és que ara faig servir aquesta manera que avui us ensenyaré, però abans ho feia d'una altre manera. Suposo que depèn de les necessitats del moment i del material que acumules i fas servir. 
Actualment estic mooooolt contenta amb com ho tinc organitzat. Només canviaria com guardo els die-cuts (que ara estan a una caixa)... però de moment encara no he trobat una manera que em sigui pràctica a mi... :( 

Us deixo unes quantes fotos:




La zona de treball

Calaixos i més calaixos















Fins aquí la meva organització. Espero que us serveixi d'ajuda! 




2 comentaris: