diumenge, 25 de maig del 2014

Primera entrada

Fa temps que segueixo la web de l'Atelier scrap, i per fi m'he decidit a participar a un dels seus reptes. Es tracta de fer un LO seguint una gama de colors i un tema. Aquest mes toca una gama que no utilitzo gairebé mai, blaus, groc, rosa... 



El tema és el menjar que més m'agrada, però quan vaig fer el LO no sé perquè el vaig fer del cafè (del matí quan tothom encara dorm), és el que em va venir al cap, ja sé que no és ben bé el tema... però pel pròxim mes intentaré acostar-m'hi més.

El fons del paper està estampat amb el segell de méli-mélo... és que m'encanten tots els seus dissenys!!

Com que encara no domino gaire el tema fotografia he fet la foto amb dos fons diferents, amb la pràctica ja miraré com queden millor.



 Detall de les lletres i una mica de l'estampat de fons. 


 I aquí teniu les "taques" fetes de cafè... amb el cul de la tassa!


Espero que us hagi agradat!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada